Σελίδες

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

REVIEW - Δώρα Περιοδικών Ιανουαρίου 2016

REVIEW - Δώρα Περιοδικών Ιανουαρίου 2016.

Δοκίμασα όλα τα δώρα των περιοδικών αυτού του μήνα και αποφάσισα να γράψω ένα μικρό review για τα προϊόντα. Οταν κυκλοφορήσουν και τα άλλα περιοδικά σιγά σιγά, θα τα προσθέτω εδώ.

Μπορείτε να προσθέσετε απο κάτω τα δικά σας σχόλια - θετικά ή αρνητικά - και να πείτε ελεύθερα την γνώμη σας για αυτά που έχετε δοκιμάσει κι εσείς.



Αφρόλουτρο I LOVE Mango&Papaya απο το περιοδικό ELLE:
Το δοκίμασα και μου άρεσε πολύ. Εχει υπέροχο εξωτικό άρωμα και είναι σε κανονικό μέγεθος στα 500ml.

Κραγιόν YvesSaintLaurent απο το περιοδικό Madame Figaro:
Το κραγιόν είναι ανοιχτό έντονο κόκκινο. Δεν είναι σκούρο αλλά φωτεινό. Γράφει πολύ καλά και έχει μεγάλη διάρκεια. Είναι απαλό και ενυδατικό. Θεωρώ όμως οτι η τιμή στα 6,90€ είναι το λιγότερο υπερβολική. Το κραγιόν είναι σε μικρό μέγεθος/δείγμα και το Νο. είναι το 01-62MN01.



Άρωμα Flowerbomb απο το περιοδικό InStyle:
Το αγόρασα μόνο για σας. Είναι πολύ μικρό σε μέγεθος και δεν με ενδιαφέρει τόσο, κανονικά θα έπαιρνα την σκέτη έκδοση και σε καμία περίπτωση δεν θα έδινα 5,90€ για τέτοιο δώρο. Το άρωμα είναι στα 7ml. Όσο για την μυρωδιά, γούστα είναι αυτά, δεν μυρίζει και άσχημα.



Eyeliner FABB. απο το περιοδικό Celebrity:
To eyeliner είναι σε κανονικό μέγεθος. Το πινελάκι είναι λεπτό και δίνει έντονο μαύρο χρώμα. Είναι αδιάβροχο και όταν πήγα να πλύνω τα χέρια μου, αφού το δοκίμασα πάνω στον καρπό, δεν έφευγε με τίποτα, ούτε με σαπούνι. Με το νερό όμως,  '' μαλάκωσε '' η γραμμή και το έβγαλα ξύνωντας το με το νύχι μου (έφυγε πολύ εύκολα σε κομμάτια). Ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ!
Μου θυμίζει μαρκαδοράκι που γράφουμε. Για 3,50€ που έρχεται μαζί με το περιοδικό είναι καλούτσικο.



 Δώρα απο το περιοδικό Vita:
Το κασκόλ το πήρα σε κόκκινο χρώμα και είναι πολύ μαλακό. Είναι μεγάλο μάλλινο κασκόλ σε μορφή ''ντόνατ'' με τρύπα στην μέση. Τυλίγει 2 φορές γύρω απο το λαιμό. Τα δειγματάκια είναι σαμπουάν και μαλακτικό μαλλιών Olivia στα 60ml το καθένα και είναι χρηστικά σε κάποιο ταξίδι.



Ατζέντα απο το περιοδικό Cosmopolitan:
Ωραίο χρηστικό δώρο για την καινούργια χρονιά μιας και έρχεται μαζί με το περιοδικό στα 1,90€. Είναι σε μικρό μέγεθος (πιο μικρό απο το περιοδικό) και έχει την κάθε εβδομάδα ανα σελίδα αλλά και χώρο για σημειώσεις.



Μολύβι χειλιών Oriflame Giordani Gold απο το περιοδικό Marie Claire:
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος να έχει πινέλο το συγκεκριμένο μολύβι αφού είναι τόσο σκληρό. Είναι πολύ ωραία η απόχρωση που πήρα (κόκκινο), γράφει καλά και κρατάει, αλλά τόσο μαλακό δεν είναι για να σου χρησιμεύει το πινέλο.



Ατζέντα απο το περιοδικό Shape:

Σε μέγεθος είναι περίπου το μισό περιοδικό. Χωρίζει την εβδομάδα σε 2 σελίδες και έχει έξτρα υλικό/συμβουλές για θέματα διατροφής και υγείας. Είναι περίπου 180 σελίδες.


Κασκόλ απο το περιοδικό Mirror:
Το κασκόλ είναι πολύ ωραίο και μαλακό. Έχει τρύπα στη μέση - είναι κυκλικό δηλαδή - δεν είναι στο κλασικό σχήμα κασκόλ. Το γκρι που πήρα είναι σε πολύ ωραίο χρώμα και έχει τέλεια υφή. Δεν είναι πάρα πολύ χοντρό, είναι σχετικά λεπτό. Το ύφασμα είναι 100% acrylic.


Δώρα απο το περιοδικό Miss Glitter:
Eyeliner Golden Rose - 
Το eyeliner είναι στα 5ml σε μαύρο χρώμα. Εχει λεπτό πινελάκι. Δεν τρελάθηκα γιατί κάνει λίγα ''νερά''. Δεν γεμίζει σωστά την γραμμή με ένα πέρασμα. Αλλά για 1,50€ που το πήρα μαζί με περιοδικό, είναι μια χαρά.


Κραγιόν Golden Rose Velvet Matte - 
Διάλεξα την απόχρωση Νο.32 η οποία είναι κάπως μπορντό - μωβ. Είναι αρκετά σκούρο χρώμα και καλύπτει πολύ καλά. Επίσης είναι ματ, δεν γυαλίζει. Εχει μέτρια διάρκεια αλλά πιστεύω εαν το εφαρμόσεις σωστά (με πούδρα κτλ) δεν θα φεύγει τόσο εύκολα. Μου άρεσε αρκετά και σαν απόχρωση και σαν υφή. Αγόρασα και το Νο.14 και είναι σχεδόν ίδιο με το Νο.32 μόνο που είναι ελαφρώς πιο ανοιχτό. 




Φόρεμα λαστέξ απο το περιοδικό Forma:
Πήρα το μέγεθος M/L σε μαύρο χρώμα. Είμαι αδύνατη και με στενεύει αρκετά (θα μου πεις αυτό κάνουν τα λαστέξ). Ο μόνος λόγος που το πήρα είναι για να μου ''ρουφήξει'' λίγο την κοιλιά αλλά δεν είδα αποτέλεσμα. Νομίζω πως την τονίζει περισσότερο κιόλας!



Δώρο απο το περιοδικό Women's Health:
Διάλεξα την έκδοση με την κρέμα προσώπου. Είναι η Hydra vegetal Yves Rocher για κανονική προς ξηρή επιδερμίδα στα 50ml. Μυρίζει ωραία και είναι αρκετά ενυδατική αλλά αργεί λίγο να στεγνώσει.


Τα σχόλιά σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα!
Εαν βγει άλλο περιοδικό με προϊόν ομορφιάς θα το προσθέσω εδώ.
Ελπίζω να σας κάλυψε το review!
FoxyLady.

29 σχόλια:

  1. Λοιπόν, εγώ πήρα τα golden rose 14 και 32! Τι στο φως τα έβαλα, τι φώτα άναψα! μου φαίνονται ολόιδια απόχρωση! anyway, όπως και να έχει μ΄αρέσει και το χρώμα και γενικά τα συγκεκριμένα κραγιονάκια, οπότε οκ! αλλά πείτε κι εσείς, όσες πήρατε και τα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία, μου κίνησες την περιέργεια και πήγα και αγόρασα και το 14. Είχες δίκιο!! Είναι σχεδόν ίδια! Εχει κάνει λάθος το περιοδικό, θα το διορθώσω κι εγώ στο post. Σ ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
    2. Να ΄σαι καλά Μαρία μου! Νόμιζα ότι σε μένα έτυχε το λάθος, ότι ενδεχομένως είχαν κολλήσει στο ίδιο κραγιόν αυτοκόλλητο με άλλο νούμερο! Προφανώς λοιπόν όλα είναι έτσι, είμαι περίεργη να πάω σε κάποιο κατάστημα με golden rose να τα δώ! Οπότε, προλάβαμε κοπέλες να μην αγοράσουν και τα δύο! Σ΄ευχαριστώ κι εγώ που το επιβεβαίωσες!

      Διαγραφή
    3. Όχι όντως αυτά είναι. Μπήκα στην επίσημη σελίδα της εταιρίας και βρήκα τα νούμερα απο κει. Μοιάζουν πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  2. το 14 και 32 σε ποιες ονομαασιες αντιστοιχουν.Δηλαδή ειναι το ροζ-nude και στο σοκολατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To cosmopolitan pou kukloforei aurio tha exei dwro mia atzenta gia to 2016.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Esteila mhnuma sth selida tou Cosmo sto Facebook.Panta mou apantoun.��

      Διαγραφή
    2. Εμένα δεν μου έχουν απαντήσει ποτέ!
      Σ ευχαριστούμε πολύ που μας ενημέρωσες!

      Διαγραφή
  4. Εγώ πήρα κορίτσια το μωβ το 28..ποιο golden rose..πεθαίνεις τελικά!τέλειο είναι!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πηρα κ τα 3 κραγιον της golden rose!!!
    Απλα ειναι τελεια!!! ;-)
    Τα υπολοιπα περιοδικα ξερουμε ποτε βγαινουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αύριο μάλλον όλα μαζί! Αν όχι, σίγουρα μέχρι την Πέμπτη. Αύριο πάντως κυκλοφορεί το InStyle.

      Διαγραφή
  7. Πηρα κ τα 3 κραγιον της golden rose!!!
    Απλα ειναι τελεια!!! ;-)
    Τα υπολοιπα περιοδικα ξερουμε ποτε βγαινουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη εσένα σου φαίνονται σχεδόν ίδια το 14 και το 32? αλήθεια το μοβ πως είναι? φοριέται ή είναι πολύ γκόθικ και αγριευτικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι σχεδον ιδιες οι αποχρωσεις με πολυ μικρη διαφορα..οσο για το μωβ ειναι πιο γκοθ αλλα αξιζει να το εχεις!!! ;-)

      Διαγραφή
  9. Τα κραγιον της golden rose 32 και 14 οντως ειναι ιδια. Ελαχιστη η διαφορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποίο μου προτείνετε να πάρω κορίτσια αφού είναι σχεδόν ίδια?!το μωβ Μαρία είναι σκούρο, έντονο στην δική μου επιδερμίδα δεν είναι τόσο αγριευτικο δείχνει ωραία στα χείλη μου!κορίτσια ποιο λέτε τελικα?14 ή 32?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως μου άρεσε καλύτερα το 32 παρ'ότι έχουν ελάχιστη διαφορά!

      Διαγραφή
  11. Το αφρόλουτρο του Elle φανταστικό, πήρα το πορτοκαλί!
    Όσο για τα κραγιόν της GR, πήρα και τα 3 κι έχω να πω ότι όντως τα 14 & 32 έχουν ελάχιστη διαφορά μεταξύ τους, αλλά αν τα φορέσετε το 14 με ροζ ή μοβ μολύβι από κάτω και το 32 με καφέ μολύβι, δεν φαίνονται και τόσο ίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχει πάρει κάποια το scrub από το Elle;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήρα αυτο με την φράουλα. Να πω την αλήθεια εχει πολυ έντονη μυρωδιά για φράουλα, νταξει δν ενθουσιάστηκα ειναι ενυδατικό και τέτοια αλλά τα 200ml μου φάνηκαν λίγα... Παρόλα αυτα δεν μετανιώνω που το αγόρασα!

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστούμε για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  13. καλημερα σας εγω πηρα το celebrity με δωρο eyeliner fabb και μου δημηουργησε φαγουρα πανω στα βλεφαρα προς εκπληξη μου οταν το αφαιρεσα με τα μαντηλακια, στο σημειο που υπηρχε πριν λιγο το eyeliner υπηρχε μια λευκη γραμμη ξηροδερμιας σαν να φορουσα λευκο eyeliner(τρελη φαγουρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ! Ελπίζω να σου σταμάτησε η φαγούρα, να πέταξες το προϊόν και να είσαι οκ τωρα!

      Διαγραφή
    2. nai nai eimai ok twra eyxaristw,ennoeitai pws to petaksa amesws!

      Διαγραφή