Σελίδες

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Garnier Γαλάκτωμα Ντεμακιγιάζ Review

Garnier Γαλάκτωμα Ντεμακιγιάζ Review.

Να ένα προϊόν Garnier που δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Είναι το νέο γαλάκτωμα καθαρισμού ''Πρωινή δροσιά'' για πρόσωπο και μάτια, για κανονικές και μικτές επιδερμίδες. Το συγκεκριμένο περιέχει εκχύλισμα Λωτού και καθαριστικό φυτικό εκχύλισμα, δεν περιέχει paraben και είναι κατάλληλο και για ευαίσθητες επιδερμίδες. 
Δεν ενθουσιάστηκα με αυτό γιατί δεν μου άρεσε η υφή του (παραείναι νερουλή) , το άρωμά του είναι αδιάφορο και το πιο ενοχλητικό απ'όλα είναι οτι μάλλον δεν κάνει και για τα μάτια. Με ενόχλησε καθώς έτσουζε λίγο όταν πέρναγα το προϊόν για να ξεβάψω τα μάτια μου. 
Σε γενικές γραμμές έκανε την δουλειά του αλλά για μένα παραμένει πρώτη επιλογή το  γαλάκτωμα L'oreal που έχω κάνει ήδη κάποια review πιο παλιά. Για παράδειγμα, το νερό καθαρισμού της L'oreal Ideal Soft (το ροζ) δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο. Με μια κίνηση αφαιρείται όλο το μακιγιάζ. Είναι καταπληκτικό. 
Τελικά, αν και το πήρα 1+1 απο κατάστημα καλλυντικών σε καλή τιμή, το γαλάκτωμα της Garnier δεν θα το ξαναγόραζα ακόμη κι αν το έβρισκα πάλι σε καλή προσφορά.
Εσείς κορίτσια το έχετε δοκιμάσει?

Ο σκοπός των αξιολογήσεων διαφορων προϊόντων είναι για να ανταλλάσουμε απόψεις και να μαθαίνετε για καινούργια προϊόντα σε περίπτωση που θα χρειαστείτε να αγοράσετε κάτι ανάλογο. Σε καμία περίπτωση μην επηρεάζεστε και κάνετε άσκοπες αγορές προϊόντων που δεν χρειάζεστε πραγματικά.
Το παραπάνω προϊόν αγοράστηκε και δεν αποτελεί διαφήμιση. 
FoxyLady.


3 σχόλια:

  1. Κ εγω εχω ακριβως την ιδια γνωμη δεν εμεινα ευχαριστημενη εμενα με τσουζει πολυ στο προσωπο δεν το βαλα καν στα ματια...δεν θα το ξαναεπαιρνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κ εγω εχω ακριβως την ιδια γνωμη δεν εμεινα ευχαριστημενη εμενα με τσουζει πολυ στο προσωπο δεν το βαλα καν στα ματια...δεν θα το ξαναεπαιρνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ εγω εχω ακριβως την ιδια γνωμη δεν εμεινα ευχαριστημενη εμενα με τσουζει πολυ στο προσωπο δεν το βαλα καν στα ματια...δεν θα το ξαναεπαιρνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή