Σελίδες

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Vichy Normaderm gel VS Avene Cleanance gel Review

Xmmm
Και τώρα μια μάχη γιγάντων.
Ανάμεσα σε ένα αγαπημένο τζελ καθαρισμού χρόνια τώρα και ένα που μόλις δοκίμασα και μπορώ να πω οτι ενθουσιάστηκα .
Το τζελ καθαρισμού της Vichy το χρησιμοποιώ για χρόνια και πραγματικά το συστήνω ανεπιφύλακτα. Ακμή είχα ως ενήλικας σε πιο μεγάλη ηλικία η οποία έχει σταματήσει.
Ακμή τώρα δεν έχω, αλλά πού και πού βγαίνουν κάτι τερατάκια (τέρατα μην κοροϊδευόμαστε)
και με ήδη λιπαρό δέρμα που γυαλίζει , καταλαβαίνετε τι γίνεται όταν είναι σε έξαρση.
Αυτό που μου έχει δώσει το συγκεκριμένο τζελ , είναι ότι μου διώχνει την γυαλάδα, το πρόσωπό μου είναι εντελώς καθαρό μετά το πλύσιμο(το νιώθεις)
και τα σπυράκια έχουν μειωθεί αισθητά. Πιστεύω είναι ένα καλό προϊόν που αξίζει να δώσεις κάποια ευρώ παραπάνω για να πλένεις και να φροντίζεις κάτι τόσο σημαντικό όσο είναι η επιδερμίδα του προσώπου σου. 
Αφού βγάλω το μεικ απ με ένα γαλάκτωμα (δεν έχει σημασία τώρα ποιό) , βρέχω την επιδερμίδα μου , βάζω μια μικρή ποσότητα τζελ (ένα πάτημα) , δημιουργώ αφρό , πλένω και ξεβγάζω. Στο τέλος, όπως μου έχουν πει, θέλει απαλό σκούπισμα με την πετσέτα και όχι τρίψιμο,
για να μην δημιουργούνται ερεθισμοί. Το άρωμά του  είναι ωραίο και η επιδερμίδα μου εντελώς καθαρή.
Το τζελ της Avene το δοκίμασα πρόσφατα και ομολογώ πως δεν περίμενα να μου κάνει. Εμεινα όμως πολύ ευχαριστημένη.
Με τον ίδιο τρόπο όπως περιέγραψα πιο πάνω , είδα οτι η επιδερμίδα μου είναι το ίδιο καθαρή και δεν έχω λιπαρότητα.
Για σπυράκια ούτε λόγος.
Με ίδια τιμή και τα δύο πάνω κάτω , ομολογώ οτι είναι δύσκολη η επιλογή. Έχοντας τόσα χρόνια όμως το ίδιο ,
είπα να δώσω μια αλλαγή στην επιδερμίδα μου και να δοκιμάσω κάτι καινούργιο.
Αγόρασα λοιπόν δυο μπουκαλάκια του τζελ της Avene από το φαρμακείο (που με έκπτωση μου κόστισαν περίπου 17€) τα οποία θα τα χρησιμοποιήσω το ένα μετά το άλλο για να έχω ακόμη πιο ολοκληρωμένη άποψη. Πάντως, ήδη απ το πρώτο μπουκαλάκι που είχα δοκιμάσει δεν έχω κανένα παράπονο.
FoxyLady. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου