Σελίδες

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Lancome Visionnaire Serum Review

Lancome Visionnaire Serum. Και τι δεν έχω ακούσει για αυτόν τον ορό. Απ το ότι τον χρησιμοποιεί φανατικά η πριγκίπισσα Μίντλετον μέχρι οτι δημιουργεί σπυράκια και καψίματα.
Κάθε επιδερμίδα είναι διαφορετική, και δεν μπορούν όλα τα προϊόντα που κυκλοφορούν εκεί έξω να κάνουν σε όλες.
Η δικιά μου επιδερμίδα είναι μικτή με ταση ακμής. Έχω κάποια λιπαρότητα δηλαδή και πού και πού βγαίνει και κανα μεγάλο σπυράκι.
Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο απ όλα όμως, είναι οι πολλές κοκκινίλες και τα σημάδια απο παλιά ακμή.
Γι αυτό πάντα έψαχνα ένα προϊόν που να λέει ότι απαλείφει τις κοκκινίλες και δίνει έναν πιο ομοιόμορφο τόνο.
Μπόρεσα επιτέλους και κατάφερα να αγοράσω τον πολυπόθητο ορό με έπτωση (περίπου 61€) στα 30ml.
Είμαι στην τέταρτη εβδομάδα και κρατάει ακόμα. Πραγματικά περίμενα να τελειώσει σε 10 μέρες λόγω του ότι είναι τόσο μικρή ποσότητα αλλά και του ότι
δεν τσιγκουνεύομαι καθόλου όταν το απλώνω στο πρόσωπό μου, βάζω 5-6 πατημασιές.
Μετά από έναν μήνα λοιπόν η προσωπική μου αξιολόγηση είναι η εξής:
Κοκκινίλες έχω ακόμα ,δεν εξαφανίστηκαν ξαφνικά ως δια μαγείας αλλά η ένταση της κοκκινίλας μειώθηκε αρκετά.
Σε κάποια σημεία που δεν ήταν και τόσο έντονο το πρόβλημα έχει σχεδόν εξαφανιστεί.
Πορσελάνινη υφή δεν μπορώ να πω οτι απέκτησα, αλλά κάπως διορθώθηκε η υφή της επιδερμίδας μου.
Σπυράκια βγήκαν 2-3 , αυτά δεν θα σταματήσουν ποτέ (θεε μου).
Το άρωμά του είναι απλά φοβερό και δεν δίνει λιπαρότητα.
Μου είπαν επίσης, οτι όπως με κάθε ορό, πρέπει να βάζω και ενυδατική κρέμα αλλά εγώ το παρέλειψα.
Νομίζω μόνο αυτό , στην δικιά μου επιδερμίδα, αρκεί.
Εν συντομία, είναι ένα καλό προϊόν, που πιστεύω ότι αν το συνεχίσω θα έχω ακόμα περισσότερα αποτελέσματα.
Αγόρασα την καινούργια κρέμα που με την προσφορά στα 49€ που την έχουν βάλει (τα 30ml) και μια έκπτωση στα Hondos μου βγήκε 41€.
Μόλις τελειώσει ο ορός και η κρέμα , θα επανέλθω με καινούργιο post για πιο ολοκληρωμένα αποτελέσματα!
FoxyLady.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου