Σελίδες

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

REVIEW - Δώρα Περιοδικών Απριλίου 2016

REVIEW - Δώρα Περιοδικών Απριλίου 2016.
Δοκίμασα όλα τα δώρα των περιοδικών αυτού του μήνα και αποφάσισα να γράψω ένα μικρό review για τα προϊόντα. Οταν κυκλοφορήσουν και τα άλλα περιοδικά σιγά σιγά, θα τα προσθέτω εδώ.
Μπορείτε να προσθέσετε απο κάτω τα δικά σας σχόλια - θετικά ή αρνητικά - και να πείτε ελεύθερα την γνώμη σας για αυτά που έχετε δοκιμάσει κι εσείς.
Επίσης, μπορείτε να δείτε σε βίντεο τα περιοδικά του μήνα και τα δώρα τους απο το ΝΕΟ 

FoxyLadyNews YOUTUBE Channel όπου θα βρείτε έξτρα σχόλια για τα δώρα των περιoδικών!



Σακίδιο από το περιοδικό ELLE:

Το τεύχος δίνει δώρο ένα βελουτέ σακίδιο. Είναι πολύ ωραίο και πρακτικό. Κλείνει με φερμουάρ και έχει 2 θήκες. Μια μεγάλη (χωρίς εσωτερικές μέσα) και μια πιο μικρή στο μπροστινό μέρος. Το σακίδιο είναι μαλακό, βελουτέ και σε μαύρο χρώμα. Τα λουράκια στην πλάτη ρυθμίζονται. Το μέγεθος είναι: 36x34x10.




Κραγιόν απο το περιοδικό Mirror:
Το περιοδικό δίνει δώρο ένα κραγιόν L.A. Angel σε κανονικό μέγεθος. Οι αποχρώσεις που μπορείτε να διαλέξετε είναι 2 - έντονο φούξια ή ιριδίζον κοραλί. Αυτό που διάλεξα ήταν το κοραλί.
Είναι απαλό κραγιόν και ενυδατικό. Δεν έχει όμως μεγάλη διάρκεια, το έτριψα λίγο με μια χαρτοπετσέτα και έφυγε κατευθείαν απο τα χείλη. Δεν γυαλίζει πολύ αλλά σίγουρα δεν είναι ματ. Το χρωματάκι είναι ωραίο για την εποχή, ανοιχτό κόκκινο-κοραλί. Σε γενικές γραμμές, είναι καλό κραγιόν για 3,50€ μαζί με το περιοδικό αλλά δεν είναι κάτι που θα αγόραζα σε κατάστημα. 


Δώρα απο το περιοδικό Madame Figaro:
- Συλλεκτικό t-shirt Deux Hommes. Το μπλουζάκι βγαίνει σε 1 μέγεθος και 3 σχέδια. Το είχα αγοράσει με το περιοδικό πριν αρκετούς μήνες που το είχε πάλι σαν δώρο. Δεν το έχω φορέσει ποτέ γιατί μόλις το έπλυνα, χάλασε όλη η γραμμή του και ξέβαψε το χρώμα. Είχα πάρει το μαύρο μπλουζάκι.



-Σάκος ταξιδίου. Ο σάκος βγαίνει σε 2 χρώματα - βυσσινί ή γκρι. Οι διαστάσεις του είναι: 64x48x26. Το μεγάλο λουράκι μπορείτε να το ρυθμίσετε. Ο σάκος κλείνει με φερμουάρ και έχει ακόμη μια εσωτερική μικρή θήκη η οποία επίσης κλείνε με φερμουάρ. Το υλικό είναι : Polyester canvas , made in PRC. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η τιμή του (7,90€) είναι κάτι παραπάνω απο υπερβολική για ένα σάκο που δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. 


Μολύβι κραγιόν απο το περιοδικό Glitter:
Το τεύχος δίνει δώρο ένα μολύβι κραγιόν σε 5 αποχρώσεις. Nude, Natural, Cherry, Κόκκινο, Μπορντό. Το κραγιόν είναι το Golden Rose Matte Lipstick. Η απόχρωση που βλέπετε πιο κάτω είιναι το νούμερο 16.
Σαν πρώτη εντύπωση είναι ωραίο και πρακτικό κραγιόν. Οι αποχρώσεις είναι πέντε οπότε έχετε επιλογές να διαλέξετε. Τα θετικά είναι ότι έχει καλή διάρκεια και είναι ματ. Το αρνητικό είναι ότι δεν είναι ενυδατικό. Πιστεύω οτι εαν έχετε ξηρά χείλη, θα έχετε πρόβλημα με το κραγιόν. 
Επίσης, για τα δικά μου γούστα, διάλεξα την λάθος απόχρωση. Δεν μου αρέσει και δεν μου πηγαίνει. Νομίζω για μένα τα 2 πρώτα θα ταίριαζαν καλύτερα. Το Νο.16 είναι έντονο σαν χρώμα. 
Γράψτε απο κάτω στα σχόλια και τις δικές σας εντυπώσεις.


Ρουζ απο το περιοδικό Celebrity:
Το ρουζ είναι της εταιρίας Md professionnel και βγαίνει σε 2 αποχρώσεις, ροζ και ροδακινί.
Στην φωτο πιο κάτω είναι το ροδακινί με Νο.233. Είναι σε συσκευασία με πινέλο και καθρεφτάκι.
Εχω ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα και η ροδακινή απόχρωση παραείναι σκούρα για μένα. Πιο πολύ φαίνεται σαν bronzer πάνω μου παρά σαν ρουζ. Η συσκευασία είναι βολική αλλά το πινέλο είναι άχρηστο. Δεν μπορείς να απλώσεις το ρουζ με σωστό τρόπο. Το ρουζ απλώνεται μέτρια και έχει μεσαία διάρκεια. Δεν γυαλίζει πολύ. Εγώ προσωπικά, δεν θα το ξαναχρησιμοποιήσω για τους εξής λόγους: είναι αρκετά σκούρο, δεν ξέρω πολύ καλά την εταιρία και δεν νιώθω άνετα να χρησιμοποιώ προϊόντα που δεν είμαι σίγουρη για αυτά, στο πρόσωπό μου, και τέλος, έχω ήδη ρουζ το οποίο λατρεύω και δύσκολα θα το αλλάξω. 


Γαλάκτωμα σώματος από το περιοδικό In Style:
Το τεύχος δίνει δώρο ένα μεγάλο γαλάκτωμα Soin du Corps Byphasse στα 500 ml. 
Δεν έχω προλάβει να το δοκιμάσω ακόμα στο σώμα μου για να σας πω διάρκεια κτλ αλλά σαν πρώτη εντύπωση έμεινα ευχαριστημένη. Πέρα από το μέγεθος που είναι πολύ μεγάλο και θα διαρκέσει αρκετό καιρό, το άρωμά του είναι υπέροχο και λίγο που έβαλα στο χέρι μου απορροφήθηκε αμέσως.

Κορμάκι από το περιοδικό Forma:


Το τεύχος δίνει δώρο ένα κορμάκι λαστέξ για πιο αδύνατη σιλουέτα. 

Είναι σε μαύρο χρώμα με ραφές που δεν διαγράφουν και με κούμπωμα στο κάτω μέρος. Διατίθεται σε 2 μεγέθη: M/L & L/XL. Πήρα το μέγεθος L/XL και μου κάνει αλλά δεν με σφίγγει καθόλου όμως. Είμαι 1,78 & 55 κιλά. Στην ουσία, θα έπρεπε να πάρω το μικρότερο μέγεθος για να έχω το αποτέλεσμα ‘’σύσφιξης’’ γιατί στο μέγεθος που το πήρα είναι απλά ένα κορμάκι.




Μολύβι χειλιών από το περιοδικό Cosmopolitan:

Το τεύχος δίνει δώρο ένα μολύβι χειλιών σε 5 αποχρώσεις. Δεν το πήρα γιατί το είχα πάρει όταν το είχαν δώσει με το περιοδικό Marie Claire σε προηγούμενο τεύχος. Απλά σας κάνω αντιγραφή τι είχα γράψει τότε:

‘’ Δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος να έχει πινέλο το συγκεκριμένο μολύβι αφού είναι τόσο σκληρό. Πάντως, είναι πολύ ωραία η απόχρωση που πήρα (κόκκινο), γράφει καλά και κρατάει.’’



Όσο για τις σκιές Shiseido, δεν τις αγόρασα αλλά τις είχε ξαναδώσει σε παλαιότερο τεύχος το Marie Claire και τις είχα αγοράσει τότε. Θυμάμαι ότι ήταν αρκετά απαλές αποχρώσεις. Δεν ήταν καθόλου έντονες.










FoxyLady.

20 σχόλια:

  1. Η άλλη έκδοση με το 1.50€ τι δώρα έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι 3 πρωτες αποχρωσεις μηπως ξερεις ποια νουμερα ειναι?μηπως ειναι καποιο απο αυτα το 11?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήρα το mirror με κραγιόν LA Angels και μπορω να πω ότι είναι καλύτερο από οτι περιμενα... Παλιότερα ειχα πάρει ενα ρουζ της ίδιας εταιρείας παλι από περιοδικο και δεν μου άρεσε καθόλου... Θα έλεγα ότι είναι ενυδατικο και εμένα προσωπικά μου κρατάει και δεν σκανε τα χείλη μου... Γενικά εμένα σκανε πολυ ευκολα και πολλά κραγιόν τα ξεραινουν μετά από μισή ώρα... Η απόχρωση που πήρα είναι η πορτοκαλί που αν είσαι ξανθιά παει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστούμε πάρα πολύ για το αναλυτικότατο review σου!

      Διαγραφή
  5. το σακιδιο αξιζει να το αγορασουμε? εννοω αντεχει,ειναι πρακτικο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αντέχει...δεν ξέρω, γιατί δεν το χω τεστάρει ακόμα. Φαίνεται οτι είναι καλό το υλικό, τα λουράκια πιστεύω αντέχουν. Δεν πιστεύω οτι θα σκιστεί εύκολα δηλαδή.
      Αν χρειάζεσαι ένα τέτοιο σακίδιο, ναι αγόρασέ το, δεν είναι άσχημο. Εγώ για παράδειγμα, ήθελα κάτι τέτοιο σε μαύρο χρώμα για ταξίδι. Επειδή κλείνει με φερμουάρ, ρίχνεις όλα τα πράγματα μέσα ( κινητό, διαβατήριο, πορτοφόλι κτλ ) και δεν ανησυχείς αν θα σου ανοίξει. Πρακτικό είναι, γιατί έχει 2 θήκες με φερμουάρ αν και θα ήθελα να είχε και 1-2 ακόμα στο εσωτερικό (για κινητό).Τώρα, γούστα είναι αυτά.

      Διαγραφή
  6. το κορμακι πιστευεις αξιζει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ton sako ta3idiou a3izei na ton paroume?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ton sako ta3idiou a3izei na ton paroume? exei megali xoritikotita?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεσαία χωρητικότητα. Εχω γράψει διαστάσεις και το review πιο πάνω.

      Διαγραφή
  9. Ποιο ρουζακι Μαρια λατρευεις και δυσκολα αλλαζεις? Αν θες μου λες, ρωταω γιατι ειναι ενα απ τα αγαπημενα μ προιοντα μακιγιαζ μετα τη μασκαρα χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;) Δήμητρα, έχω το Luminizing satin face color της Shiseido σε απόχρωση RD 401. Κάνει γύρω στα 40-50€ αν θυμάμαι καλά αλλά αξίζει και με το παραπάνω τα λεφτά του. Είναι πολλά χρήματα για ένα ρουζ, το ξέρω, αλλά μου κρατάει μήνες και μήνες! Μιας και η συγκεκριμένη απόχρωση είναι έντονη, βάζω πάρα πολύ λίγο με το πινέλο (ίσα ίσα που το πατάω) και το ''δουλεύω'' ύστερα. Απλώνεται πολύ εύκολα, κρατάει ώωωωρες και αφήνει μια ωραία λάμψη. Και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα ερεθισμό, σπυράκια κτλ. (έχω ευαίσθητη επιδερμίδα γι αυτό προσέχω πολύ ποια προϊόντα θα βάλω στο πρόσωπό μου). Είναι λατρεμένο! :)

      Διαγραφή
  10. Το κορμακι σύσφιξης λέει τελικά. ???αν το έχει πάρει κάποια πέρα από εσένα ας μας γράψει παρακαλώ ...κ επίσης πιστεύεις ότι αν δεν κάνει δουλειά φοριέται τουλάχιστον ως απλό κορμακι??εννοώ λόγο υφάσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπορείς να το βάλεις σαν κορμάκι δεν είναι άσχημο, είναι σαν απλό τιραντάκι μόνο που είναι πολύ κολλητό.

      Διαγραφή
  11. μαρακι συγχαρητηρια για την τελεια δουλεια σου!! πηρα το φορμα και γω και το κορμακι μ αρεσει πολυ αλλα αυτοκολλητα δεν ειχε μεσα.ξερεις γιατι?μπορεις να βαλεις μια πιο κοντινη φωτογραφια απ αυτα?ευχαριστω πολυ!μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πάνε τα αυτοκόλλητα. Δεν τα έχω πια.. :)
      Περίεργο που δεν τα είχε στο περιοδικό που πήρες.

      Διαγραφή
  12. Το ρουζ του Celebrity είναι φουλ στα parabens.. κ καλύτερα να το αποφεύγουμε όσο μπορούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ρουζ του Celebrity είναι φουλ στα parabens.. κ καλύτερα να το αποφεύγουμε όσο μπορούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή