Σελίδες

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

KORRES review


Πρόσφατα αγόρασα το σαμπουάν του Κορρέ , για ξηρά/αφυδατωμένα μαλλιά με Αμύγδαλο και Λινάρι. Την αγορά την έκανα απο ηλεκτρονικό φαρμακείο και πήρα άλλο ενα δώρο.Τα δυο μαζί μου κόστισαν 5,95 ευρώ. Το χρησιμοποιώ εδω και 20 μέρες και μπορώ να πω οτι μου αρέσει πολύ. Τα μαλλιά μου έχουν μαλακώσει αρκετά και η μυρωδιά είναι απλά εθιστική . Προλαμβάνει το σπάσιμο της τρίχας και βοηθάει στην αναδόμηση των μαλλιών. Με εκχυλίσματα απο δίκταμο, ματζουράνα και τσαι του βουνού βιολογικής καλλιέργιας απο την Κρήτη. 


Στην ίδια παραγγελία , πήρα και το σαπούνι Korres White tea / Bergamot freesia το οποίο με την έκπτωση του φαρμακείου μου κόστισε 2,66 ευρώ. Εδώ ,απλά αγοράστε το. Είναι υπέροχο. Το άρωμα είναι φανταστικό και δεν ξηραίνει καθόλου την επιδερμίδα, κάτι που νόμιζα ότι όλες οι μπάρες σαπουνιών κάνουν. Είναι στα 125 γρ.


Τέλος, αγόρασα και την μάσκα καθαρισμού Κορρές με ρόδι. Η συγκεκριμένη μου κόστισε 2,73 ευρώ και πρέπει να ομολογήσω οτι ήταν το μόνο προϊόν που δεν με ενθουσίασε καθόλου. Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα η αίσθηση που αφήνει ,αφού την ξεβγάλεις , και δεν είδα κανένα φοβερό αποτέλεσμα. Είναι κατάλληλη για λιπαρές και μικτές επιδερμίδες.
Αυτά! Την επόμενη φορά με περισσότερα νεα !
FoxyLady.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου