Σελίδες

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

In Style Αυγούστου 2016

Το νέο In Style Αυγούστου 2016 κυκλοφορεί στα περίπτερα σε 2 εκδόσεις.
Η πρώτη έκδοση κοστίζει 3,90€ και είναι χωρίς δώρο.
Η δεύτερη έκδοση κοστίζει 5,80€ και έχει 2 δώρα για να διαλέξετε: ένα αντηλιακό λάδι Soleil des iles ή ένα ελιξήριο μαλλιών Byphasse. Και τα 2 σε κανονικό μέγεθος.
Επίσης, και στις 2 εκδόσεις θα βρείτε ένα αφρόλουτρο Dove deeply nourishing 55ml.
REVIEW: Διάλεξα το λάδι μαλλιών καθώς το αντηλιακό λάδι Soleil des iles το είχα ξαναπάρει σε κάποιο άλλο περιοδικό που το έδινε δώρο. Το αντηλιακό λάδι θυμάμαι μου άρεσε πολύ και μύριζε καλοκαίρι. Είχα μείνει ευχαριστημένη. 
Όσο για το ''ελιξήριο'' μαλλιών Byphasse Keratine liquide δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. 
Είναι στα 250 ml , σε μορφή spray και μυρίζει υπέροχα. Το ψεκάζετε σε στεγνά ή νωπά μαλλιά και προσφέρει λάμψη και ενυδάτωση. Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα. 
Πατήστε εδώ για να δείτε το δώρο του επόμενου τεύχους του περιοδικού - Σεπτεμβριος 2016.
FoxyLady.





14 σχόλια:

  1. ωωω thank you! περιμενα το ποστ σου για να παω να παρω το αντηλιακο! εκατσε πανω στην ωρα που τελειωσε αυτο που ειχα και εψαχνα ενα λαδακι με 20 δεικτη προστασιας. ηταν καλο λες ε; ηταν λιπαρο ή κολλουσε η επιδερμιδα σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Θυμάμαι που μου άρεσε γιατί είχα κάνει ωραίο μαύρισμα με αυτό.
      Λιπαρό είναι, γιατί είναι λαδάκι αλλά δεν θυμάμαι να με ενοχλούσε ιδιαίτερα (να κολλάει πολύ). Ελπίζω να σου κάνει αν το πάρεις!

      Διαγραφή
    2. ωραια εχω κανει τα πρωτα μπανια με 30αρι αντηλιακο οποτε ειναι η σειρα για λιγο χρωμα :) ελπιζω και εγω να μην ειναι πολυ λιπαρο και μεταφερει παντου τη λαδιλα :/

      Διαγραφή
    3. και επανερχομαι...θα σας ζαλισω :D το πηρα και με απογοητευσαν 2 πραγματα : 1) οτι δεν ειναι το μπουκαλι σε μορφη σπρευ και νομιζω οτι θα μου χυνεται περισσοτερο προιον οταν το χρησιμοποιω και 2) πιο σημαντικο, εχει πρωτο συστατκο το paraffinum liquidum που το αποφευγω σε κρεμες σωματος γιατι μου προκαλει φαγουρα και ειναι σκετο πετροχημικο. :(

      Διαγραφή
    4. Κρίμα.. :(( Ελπίζω τουλάχιστον να βρεις να το δώσεις σε κάποιον.

      Διαγραφή
  2. πηρα το αντηλιακο μαλλιων ,,για μενα που είναι σα αχυρα μαλια είναι τελειο,,θα ψαξω να βρω κι άλλο να παρω ,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσχετο αλλά λάδι καρύδας βάλε στα μαλλιά σου αν είναι τόσο ξηρά.

      Διαγραφή
    2. Σωστή! Λάδι καρύδας και αμυγδαλέλαιο κάνουν θαύματα!

      Διαγραφή
  3. Ξέρετε πότε θα κυκλοφορήσει το shape Αυγούστου και με τι δώρο; Ανυπομονώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει ενημέρωση ακόμη για το Shape Αυγούστου.
      Όταν ενημερώνυν για το επόμενο τεύχος, τότε μπαίνει η φωτογραφία του δώρου σε αυτήν την ανάρτηση της σελίδας.
      http://foxyladynews1.blogspot.gr/2015/06/blog-post.html
      Αν δεν το βλέπεις εκεί, σημαίνει οτι δεν ξέρουμε τι δώρο θα έχει το επόμενο τεύχος και πότε θα βγει.

      Διαγραφή
  4. Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημενη με το shape Ιουλίου με το λαδάκι αυτό ήταν το καλύτερο για μένα τουλάχιστον. Έχω ξηρά αφυδατομενα μαλλιά και μετά από τρεις εγκυμοσύνες ήταν μια καλή επιλογή και πήρα 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημενη με το shape Ιουλίου με το λαδάκι αυτό ήταν το καλύτερο για μένα τουλάχιστον. Έχω ξηρά αφυδατομενα μαλλιά και μετά από τρεις εγκυμοσύνες ήταν μια καλή επιλογή και πήρα 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή