Σελίδες

Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Επίσκεψη στο Mega La Redoute Bazaar

Επίσκεψη στο Mega La Redoute Bazaar.
Τι να πω για αυτό το μπαζάρ. Η ονομασία Mega είναι απλά ειρωνική. Το μπαζάρ βρίσκεται σε ένα πολύ μικρό χώρο, με κάποια παπούτσια και λίγα ρούχα (τα περισσότερα μπουφάν και παλτό) σε μισή τιμή (περίπου). Δεν είδα τίποτα να μου άρεσε, είχε πολύ λίγα πράγματα και μπορώ να πω οτι απογοητεύτηκα πλήρως. Είναι το 1ο μπαζαρ που κάνει η εταιρία και ομολογώ πως περίμενα περισσότερα καθώς μου αρέσουν πολύ τα ρούχα τους και δεν έχω παραγγείλει λίγες φορές. Όχι , Mega bazaar δεν ήταν. Ουτε καν bazaar.
FoxyLady.

2 σχόλια:

  1. καλησπέρα πηγα σημερα και εγω με σκοπό να αγοράσω κάποιες μπλούζες η κολαν αν θα έβρισκα , βρήκα όμως ένα καταπληκτικό παλτο με 35 ευρω απο 83 πολυ καλη έκπτωση , όντως ήταν μικρό το μπαζαρ, ελπίζω όταν ξανακάνουν να είναι μεγαλύτερο , τέλος πάντων εγω ήθελα να σε ευχαριστήσω για την ενημέρωση καλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστούμε πολύ Νίνα για την ενημέρωσή σου, όλες οι γνώμες μετράνε. ;)
      Χαίρομαι που βρήκες κάτι καλό ,με γειά σου. Το ελπίζω κι εγώ, οτι την επόμενη φορά θα κάνουν ένα καλύτερο μπαζάρ..

      Διαγραφή